KLANTENSERVICE

Meest gestelde vragen

Ik heb mijn bestelling niet compleet ontvangen


Het kan voorkomen dat een bestelling in meerdere enveloppen of pakketten is verzonden. Ondanks dat het op hetzelfde moment door ons is aangeboden bij PostNL, kan het voorkomen dat er enkele dagen tussen het bezorgen van deze zendingen zit. Helaas kunnen wij hier niet veel aan doen, omdat de bezorging niet door ons wordt uitgevoerd. Onze excuses voor het ongemak.

 

 

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen


Iedere bestelling proberen wij zo zorgvuldig mogelijk te verwerken. Helaas kan het wel eens voorkomen dat, ondanks onze zorgvuldigheid, er een fout gemaakt wordt. Heb je een verkeerd product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch door te bellen naar 088-0064110. Je krijgt van ons dan een retour etiket opgestuurd voor de verzending zodat je zelf geen extra verzendkosten hoeft te betalen. Zodra wij het product hebben ontvangen zullen we het juiste product naar je toe sturen.

 

 

 

 

 

 

Wat is de levertijd van een bestelling?


Bestellingen op werkdagen voor 16:00u besteld, worden dezelfde dag nog door ons verzonden. Uitzondering hierop zijn bestellingen die per bankoverschrijving worden betaald. Bestellingen die per bankoverschrijving worden betaald, worden verzonden zodra de betaling bij ons binnen is.
Normaal gesproken worden de door ons verstuurde zendingen de volgende dag bezorgd. Echter door overmacht kan het soms voorkomen dat een bestelling een dag later wordt afgeleverd.