KLANTENSERVICE

Verzending

Wanneer en door wie wordt mijn bestelling bezorgd?


Alles wat op een werkdag voor 23.30* uur wordt besteld, wordt dezelfde dag verzonden! Alle bestellingen worden via PostNL of DHL verstuurd. Ook kun je jouw bestelling laten versturen naar één van de ruim 3.750 servicepunten van DHL. Regel is dat onze aangeboden verzendingen de volgende dag worden bezorgd. Door overmacht kan het soms voorkomen dat een envelop of pakket een dag later wordt afgeleverd. Uitzondering zijn de bestellingen die door middel van een bankoverschrijving worden betaald. Deze worden verzonden zodra de betaling bij ons binnen is.
Bestellingen bestemd voor België kunnen er enkele dagen langer over doen.

Wanneer een bestelling per pakket wordt verzonden, krijg je van ons een e-mail met daarin een track & trace. Middels deze track & trace kun je de status van verzending en bezorging zien.
*LET OP: omdat niet al onze magazijnen tot 23.30 uur open zijn, moeten sommige producten voor 14.00 of 15.00 uur besteld zijn voor levering de volgende dag. Als dit bij een specifiek product het geval is, wordt dit duidelijk vermeld op de productpagina. Dit zie je ook terug in je winkelmandje en orderbevestiging.

 

Kan ik een ander afleveradres opgeven?


Ja dat kan. Wanneer je de bestelling wilt gaan afrekenen kun je in stap 3 aangeven waar deze bestelling naar toe verzonden moet worden. Je kunt de bestelling naar je eigen adres, een ander afleveradres of naar een DHL servicepunt laten versturen.

 

 

 

 

Kan ik mijn bestelling bij een servicepunt afhalen?


Ja dat kan. Selecteer tijdens het afronden van je bestelling in stap 3 dat jij deze bestelling wilt afhalen bij een DHL servicepunt. Je krijgt vervolgens servicepunten bij jou in de buurt te zien. Selecteer het servicepunt waar jij je bestelling op wilt halen. Wanneer het pakket bij dit servicepunt is aangekomen krijg je een e-mail dat je bestelling daar opgehaald kan worden.

Wanneer je het pakket bij een servicepunt wilt laten bezorgen, is het van belang om altijd je achternaam in te vullen tijdens het afrekenproces. Bij het servicepunt dien je namelijk je legitimatie te laten zien om het pakket mee te krijgen.

 

 

 

 

Track & Trace zegt dat mijn pakket is bezorgd, maar ik heb nog niets ontvangen.


Via de track & trace die je reeds eerder van ons hebt ontvangen per e-mail kun je de status van je pakket zien. De meest actuele status wordt getoond. Wanneer de status op bezorgd staat en dit is niet het geval, kun je het best contact op nemen met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch via 070-8200918.

 

 

 

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?


Alles wat op werkdagen voor 23.30u wordt besteld en wat betaald wordt via iDeal, Creditcard, Paypal of middels de telefoon wordt dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die na 23.30u worden besteld en betaald via iDeal, Creditcard of Paypal worden de eerstvolgende werkdag verzonden. Bestellingen die betaald worden via een bankoverschrijving worden verwerkt zodra de betaling op onze rekening is bijgeschreven. Meestal duurt het twee werkdagen voordat een bankoverschrijving bij ons binnen is. Let op: gebruik hierbij het juiste betalingskenmerk, voor een vlotte afhandeling.

 

 

 

 

Hoe anoniem is anoniem verzenden?


Wij garanderen dat bestellingen altijd 100% anoniem worden verzonden. Dat wil zeggen dat de bestelde producten in een blanco envelop of pakket zonder bedrijfsnaam en logo worden verstuurd. Op de pakketten en enveloppen staat wel een retour adres, omdat dit verplicht is.